Tapioca Logo
דף הבית אודותי ארועים עתידיים המלצות קישורים צור קשר
Tapioca

רפואה סינית - טיפים והמלצות

לחץ על שם הנושא לקבלת הפירוט



• תנועה וספורט

אומנם המודעות לספורט הולכת וגוברת וכיף לראות את הרחובות מתמלאים בצועדים וצועדות אך גם כאן חשוב לדייק.

הכושר חשוב אך חשוב יותר להקשיב לגופנו.

פעילות כמו ספיניניג שבה אנו מטשטשים את החושים עם מוזיקה חזקה ומדריך שמדרבן לעיתים מעבר לכוחותינו עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים של שריר הלב, עמוד השדרה ולכלות את הכוחות שלנו.

חשוב לא להיכנס להילוך גבוה מיד. הנטייה שלנו להירתם לפרויקטים עשויה להרחיק אותנו מהמטרה.

למי שלא עסק בכושר לאחרונה ניתן להתחיל ביום כן יום לא צעידה נינוחה למשך כ –30  דק' גם זה לא תורה מסיני. אנשים עם מחלות כרוניות, בעיות שלד ניתן להתחיל ב - 15 דק' ולאט לאט להעלות.

חשוב שבסיום האימון נרגיש עם אנרגיה לפחות כמו שהתחלנו רצוי אף יותר.

חשוב גם לחזק את השרירים הפנימיים ע"י תרגול של יוגה, פלדנקרייז או פילטיס.

ההליכה / שחיה / רכיבה על אופניים טובים מאוד לטיפול בערכים גבוהים של סוכר, טריגליצרידים, כולסטרול ובמיוחד לעיבוד רגשות ומחשבות מיותרות. מומלץ במיוחד לעשות פעילויות אלה בטבע ובשעות הבוקר המוקדמות.

• הקשר בין דלקות אוזניים וצמיחת שיניים
• למה לא דיאטה?
• כמה צריך לשתות
• טיפול ביתי בנזלת






האתר נבנה על ידי אינדיגו עיצוב ואתרים